بازی‌های رایگان اشتراک طلایی ایکس‌باکس در مارس 2023

بازی‌های رایگان اشتراک طلایی ایکس‌باکس در مارس 2023

دو تا از بازی‌ها هم‌اکنون در دسترس کاربران میباشند، بازی‌های تروبر بروک و سادن استرایک4 هم‌اکنون در دسترس مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد و گیم‌ پس اولتیمیت قرار دارند.

بخشی از مجموعه بازی‌های ماه مارس اشتراک طلایی ایکس‌باکس هم‌اکنون در دسترس هستند. دو تا از سه بازی این سرویس اشتراکی به نام‌های تروبر بروک (Trüberbrook) و مجموعه کامل سادن استرایک (Sudden Strike 4) هم‌اکنون تا پایان ماه در دسترس مشترکین هستند. لمنتوم (Lamentum) سومین و آخرین بازی رایگان ماه مارس است که شانزدهم مارس عرضه می‌شود. مانند همه‌ی بازی‌های ایکس‌باکس گلد، همه‌ی مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد (Xbox Live Gold) و گیم پس اولتیمیت (Game Pass Ultimate) به این بازی‌ها دسترسی دارند.

بازی تروبر بروک که با قیمت 30 دلار به فروش می‌ر‌سد، یک ماجراجویی معمایی علمی‌تخیلی است که در آن، اسرار پنهانی دهکده‌ای در آلمان دهه‌ی 1960 را کشف می‌کنید. در طی زمانی‌که مشغول نبرد برای نجات دنیا هستید، از انواع علوم حواس‌پرتی بهره می‌گیرد و پس‌زمینه‌هایی با ریزه‌کاری‌های دست‌ساز را به تصویر می‌کشد.

مجموعه‌ی کامل سادن استرایک یک بازی استراتژیک درباره‌ی جنگ جهانی دوم است که برخی از به یادماندنی‌ترین لحظات تاریخ نظامی را به تصویر می‌کشد که از آن میان می‌توان به فرماندهی رومل در آفریقا، جبهه‌ی فنلاند و جاده‌ی نمادین دانکرک را نام برد. این مجموعه هر پنج DLC این بازی را که تا کنون منتشر شده‌اند، در برمی‌گیرد، بنابراین باید ببینید که به کدامشان علاقه‌مند هستید.

لمنتوم را می‌توان از 16 مارس تا 15 آوریل دانلود کرد. لمنتوم یک ماجراجویی ژانر وحشت (Lovecraft) در عمارتی خالی از سکنه است که شما را قادر می‌سازد تا اعماق تاریک روان انسان را کشف کنید زیرا نجیب‌زاده ویکتور هارتول باید تصمیم بگیرد برای نجات همسر بیمارش تا کجا پیش برود. این بازی ترسناک ژانر بقا مناسب کسانی نیست که قلبشان ضعیف است.

لازم به ذکر است که تا 15 مارس هنوز امکان درخواست یکی از بازی‌های رایگان طلایی ماه فوریه، به نام گاتز اند گلدز (Guts ‘N Goals) را دارید. یکی دیگر از سرویس‌های مهم مایکروسافت، ایکس‌باکس گیم پس است که اخیراً تعداد از بازی‌های مطرح مانند بازی جنجال‌برانگیز اتمیک هرت (Atomic Heart) در ژانر تیراندازی اول شخص (FPS) و بازی وو لانگ: فالن دیناستی (Wo Long: Fallen Dynasty) را که در راه است، اضافه کرده است.

مقالات مرتبط

دیدگاه

پاسخی بگذارید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

0 نظر تاکنون ارسال شده است