آپدیت PS5 با ویژگی های جدید Parties و هدست برای ورژن 8.60 منتشر شد.

آپدیت PS5 با ویژگی های جدید Parties و هدست برای ورژن 8.60 منتشر شد.

 
به‌روزرسانی جدید پلی استیشن 5 منتشر شد. اما این بار تنها بر روی بهبود پایداری سیستم متمرکز نخواهد بود.  کاربران PS5 می‌توانند انتظار داشته باشند که تنظیمات صوتی و پیشرفت‌های جدیدی را برای هدفون‌های Pulse Explore و هدست Pulse Elite در کنار ویژگی‌های جدید برای عملکرد Parties به کنسول خود اضافه کنند.
 برای کاربران هدفون های PS5، تنظیمات اکولایزر جدید، یک ویژگی بازگشت صدا که به شنیدن صدای کاربر در چت کمک می کند و بهبود اتصال بهبود وجود خواهد داشت. این پیشرفت‌ها همچنین برای هدست Pulse Elite که در ماه آینده عرضه خواهد شد نیز در دسترس خواهند بود.
 
 
در نوامبر گذشته  Earbuds Pulse Explore در کنار پلی استیشن پورتال عرضه شد.
 
 
 
 
 
این هدفون‌ها با قیمت 200 دلار برای PS5، PC و Mac در دسترس هستند، دارای یک کیف شارژ، آداپتور پلی‌استیشن لینک و شش سر هدفون هستند.  هچنین این هدفون ها به میکروفون های دوگانه برای صحبت و هوش مصنوعی برای ارتقا کیفیت صوتی مجهز شده اند. هدست مورد انتظار  Pulse Elite برای ارائه ویژگی‌های بهتر ، مانند باتری قوی‌تر، صدای پیشرفته‌تر و اتصال به چند دستگاه طراحی شده است.
 اگر کاربر همیشگی عملکرد پارتی هستید، می توانید انتظار دیدن لیستی از پارتی هایی که در گذشته به آنها ملحق شده اید گزینه ای برای راه اندازی مجدد این مکالمات گروهی را مشاهده خواهید کرد. برای پچ نوت کامل این آپدیت می‌توانید در فهرست زیر همه موارد جدید در این به‌روزرسانی 1.18 گیگابایتی را ببینید.
 
 
 
 به روز رسانی سیستم عامل برای پلی استیشن 5 ورژن 8.60 تاریخ انتشار 24.1.2024
 
 ما ویژگی‌های جدیدی را به پارتی ها اضافه کرده‌ایم.
  •  در تب «پارتی»، اکنون می‌توانید فهرست پارتی هایی را که در گذشته به آنها ملحق شده‌اید، ببینید.شما می‌توانید به راحتی یک پارتی را تنها با انتخاب آن از فهرست پارتی های اخیر، دوباره راه‌اندازی کنید.
ما نرم افزار دستگاه را برای هدفون های بی سیم PULSE Explore به روز کرده ایم.
  •  اکنون می توانید از ویژگی اکولایزر صدا استفاده کنید.
  •  اکنون می توانید از ویژگی بازگشت صدا که شنیدن صدای خود را در چت های صوتی برای شما آسان تر می کند استفاده کنید.
زمانی که یک هدفون بی‌سیم Pulse Explore در نزدیکی شما باشد، اکنون یک اعلان ظاهر می‌شود که به شما امکان می‌دهد سریع به آن متصل شوید.  اکنون می توانید به راحتی از طریق این اعلان اتصال را از  PC خود به PS5 خود تغییر دهید.
  • ما عملکرد و پایداری نرم افزار سیستم را بهبود بخشیده ایم.
  • ما پیام‌ها و قابلیت استفاده از آن ها را در برخی از صفحه‌ها بهبود بخشیده‌ایم.

مقالات مرتبط

دیدگاه

پاسخی بگذارید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

0 نظر تاکنون ارسال شده است