رونمایی از بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس در مارس 2023

رونمایی از بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس در مارس 2023

سه بازی در صف عرضه‌ی این ماه هستند که بتل‌فیلد 2042 (Battlefield 2042) هم جزوشان است.

مارس فرا رسیده که به معنای نزدیک شدن زمان عرضه‌ی سری جدید بازی‌های رایگان به مشترکین پلی‌استیشن پلاس است. مجموعه‌ی 2023 پلی‌استیشن پلاس از هفتم مارس در دسترس هستند. مشترکین امکان درخواست برای سه بازی ماین‌کرفت دانجنز (Minecraft Dungeons)، بتل‌فیلد 2042 (Battlefield 2042) و کد وین (Code Vein) را خواهند داشت. با نزدیک شدن زمان عرضه‌ی بازی‌های رایگان جدید پلی‌استیشن پلاس فراموش نکنید قبل از آن‌که بازی‌های رایگان ماه فوریه حذف شوند، درخواستشان کنید.

بازی بتل‌فیلد 2042 برای هر دو نسخه‌ی پلی‌استیشن4 و پلی‌استیشن5 در دسترس خواهد بود. گرچه آخرین حضورش در مجموعه بازی‌های بلند ژانر تیراندازی اول شخص (FPS) شرکت EA در سال 2021 که تازه به بازار عرضه شده بود، شروع دشواری را پشت سر گذاشت، اما از آن زمان تا کنون پیوسته به‌روزرسانی شده و تجربه‌ی آنلاین بازی را بهبود بخشیده است. با ورود بتل‌فیلد 2042 به مجموعه‌ی پلی‌استیشن پلاس، می‌توان انتظار افزایش تعداد بازیکنانش را داشت، بنابراین زمان مناسبی برای امتحان کردنش است.

ماین‌کرفت دانجنز در اصل نسخه‌ی ماین‌کرفت دیابلو (Diablo) محسوب می‌شود و واقعاً معرکه است. در بازی ماین‌کرفت دانجز که نمایی ایزومتریک دارد (تغییر پرسپکتیو عمقی را نشان نمی‌دهد)، باید راه خود را از میان گروه‌های دشمنان بجویید تا به غنائم جدید دست پیدا کنید. درست مانند دیابلو، هر چه بیشتر ماین‌کرفت دانجنز را بازی می‌کنید، بیشتر روی دور می‌افتد و بازی گروهی با دوستان لذت‌بخش‌تر است. بازی گروهی خانوادگی یا دوستانه‌ی فوق‌العاده‌ای برای همراهی با بچه‌ها است و کمکتان می‌کند کمی از خماری دیابلو4 در بیایید که هنوز به بازار عرضه نشده است.

اگر طرفدار بازی‌های ژانر نقش‌آفرینی (RPG) اکشن هستید و هنوز کد وین را امتحان نکرده‌اید، مطمئناً ارزشش را دارد که وقتی در پلی‌استیشن پلاس عرضه شد، نگاهی به آن بیندازید. این بازی ژانر نقش‌آفرینی که توسط شرکت سرگرمی بندای نامکو (Bandai Namco) عرضه شده است، انیمه‌ای چشم‌گیر دارد که می‌توان رگه‌هایی از سبک سولزلایک (Souls-like) را در آن دید. با وجود آن‌که در حین بازی کد وین می‌توان تأثیرپذیری آن از دارک سولز  (Dark Souls) را دید اما این بازی خشونت کمتری دارد. مبارزه‌هایی محکم، محیط‌هایی جذاب و نبردهایی طولانی دارد و می‌توان آن را به‌صورت تکی یا گروهی بازی کرد.

بازی‌های رایگان ماه مارس 2023 پلی‌استیشن پلاس که از 7 مارس تا 3 آوریل در دسترس هستند:

– بتل‌فیلد 2042 (پلی‌استیشن4 و پلی‌استیشن5)

– ماین‌کرفت دانجنز (پلی‌استیشن4)

– کد وین (پلی‌استیشن4)

مقالات مرتبط

دیدگاه

پاسخی بگذارید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

0 نظر تاکنون ارسال شده است