بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای ژانویه 2024 هم اکنون در دسترس است.

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای ژانویه 2024 هم اکنون در دسترس است.

کمپانی بزرگ سونی بازی های رایگان را برای پلی استیشن پلاس اسنشیال را برای ژانویه 2024 منتشر کرده است تا فرصتی برای گیمرها باشد تا بصورت رایگان بازی کنند. با خرید گیفت کارت پلی استیبشن از گیفت پارس می توانید اکانت خود را شارژ کرده و اشتراک های پلاس را تهیه کنید.

هر سه بازی از روز سه شنبه، 2 ژانویه (12 آبان 1402) تا 5 فوریه برای مشترکین PlayStation Plus نسخه های اسنشیال، پریمیوم، اکسترا قابل دسترس و دانلود میباشد. این بازی های عبارتند از:

  • A Plague Tale: Requiem یک بازی اکشن ماجراجویی است که دنباله ای برای بازی A plague Tale: Innocence است که در سال 2019 منتشرشد. این بازی داستان آمیشیا وهوگو را در ادامه ماجراجویی هایشان برای یافتن درمانی برای نفرین هوگو روایت می کند. این بازی در دنیایی تاریک و پر از وحست جریان دارد و بازیکنان باید از هوش و ذکاوت خود برای مقابله با چالش های پیش رو استفاده کنند.

  • Evil West: بازی یک عنوان اکشن ماجراجویی است که داستان آن در نسخه ای عجیب و غریب از غرب وحشی جریان دارد. بازیکنان در نقش شخصیتی به نام جسی رنتیر، با استفاده از سلاح های گرم و یک دستکش مخصوص، به جنگ با خون آشام ها خواهند پرداخت. این بازی دارای گرافیک و گیم پلیجذابی است و تجربه ای هیجان انگیز را برای بازیکنان رقم می زند.

  • Nobody Saves the World: یک عنوان اکشن نقش آفرینی است که در آن بازیکنان در نقش شخصیتی به نام Nobody بازی میکنند که می تواند به شکل های مختلف تبدیل شود.هر شکل دارای مهارتها و قابلیت های خاص خود است که بازیکنان می توانند از آن هابرای مباره با دشمنان و حل معماها استفاده کنند. این بازی دارای گیم پلی متنوع و سرگرم کننده ای است که می تواند ساعت ها بازیکنان را سرگرم کند.

نکته: مشترکین پلاس باید این بازی ها را در بازه زمانی مشخص شده به حساب کاربری خود اضافه کنند تا بتوانند بعد از حذف از لیست عناوین رایگان ماهیانه نیز به تجربه آنها بپردازند.

مقالات مرتبط

دیدگاه

پاسخی بگذارید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

0 نظر تاکنون ارسال شده است