در حال نمایش 9 نتیجه

همه
ترکیه
گیفت بازی استیم

گیفت بازی استیم ترکیه

67,000 تومان
+
10 لیر

گیفت کارت 10 لیر استیم ترکیه

160,000 تومان
+
20 لیر

گیفت کارت استیم 20 لیر ترکیه

95,000 تومان
+
50 لیر

گیفت کارت استیم 50 لیر ترکیه

330,000 تومان
+
100 لیر

گیفت کارت استیم 100 لیر ترکیه

505,000 تومان
+
200 لیر

گیفت کارت استیم 200 لیر ترکیه

911,000 تومان
+
250 لیر

گیفت کارت استیم 250 لیر ترکیه

1,108,000 تومان
+
300 لیر

گیفت کارت استیم 300 لیر ترکیه

987,000 تومان
+
3 لیر

گیفت کارت استیم 3 لیر ترکیه

37,000 تومان
+

گیفت کارت استیم

گیفت کارت استیم یک شبکه جامع و خیلی وسیع آنلاین برای بازی است و گیمر‌ها از آن استفاده می‌کنند و آن را یک پلتفرم نرم‌افزاری برپایی سرگرمی در شبکه‌های اجتماعی می نامند که امروزه چهره بازی‌های رایانه‌ای است که با بیشتر شرکت‌های کلان بازی سازی قرارداد خواهد داشت و امکانات و قابلیت‌های خیلی فراوانی مانند بازی‌های چندنفره و بازی‌های دسته‌جمعی آنلاین خواهد داشت.

برخی امکانات و قابلیت‌های آن جوایز، ضد تقلب، امکان ثبت کردن و امتیاز و نظرات به هر بازی را خواهد داشت؛ شبکه جهانی استیم یک فروشگاه خیلی وسیعی از انواع بازی‌ها است این شبکه گسترده‌تر از آن است که تنها بازی‌های پولی را سرویس دهد بلکه در این شبکه برای بازیکنان و مخاطبین بازی‌های رایگان خیلی زیادی وجود خواهد داشت که برای بهره بردن از آن نیاز به پرداخت هزینه و خرید ندارید.

امكانات و قابلیت‌های استیم

برخی از امکانات و قابلیت‌های گیفت کارت استیم در اینجا بیان خواهد شد امکان بازی‌های چندنفره و گروهی و تحت شبکه قابلیت آپدیت نمودن بازی‌ها سیو نمودن ابری اطلاعات و داده‌ها امکان برقراری چت‌های تصویری و صوتی برای بازی‌های آنلاین به وجود آمدن ارتباط در بین شبکه‌های اجتماعی و موارد بسیار دیگر یکی از امکانات شبکه استیم این موارد است همین‌طور این شرکت برای امنیت بیشتر از هک نمودن اکانت استیم و وارد شدن هکرها به‌حساب کاربری شما فضای امنیتی خیلی فراوانی به وجود آورده و امنیت زیادتری برای این شبکه آماده نموده است.

امكانات استفاده از گيفت كارت استيم

گیفت کارت استیم یکسری قابلیت‌ها و امکانات دارد که در اینجا برخی از آن‌ها بیان خواهد شد دسترسی داشتن خیلی مستقیم به هزاران بازی در این برنامه خرید کردن بازی به‌وسیله استیم گیفت از امکانات آن است سیو کردن بر روی فضای ابری دریافت نمودن اتوماتیک آپدیت و به‌روزرسانی بازی‌ها به وجود آمدن و خرید اضافات ویژه بازی‌ها با استفاده کردن از گیفت کارت استیم امکان و قابلیت عضویت به‌وسیله گیفت کارت استیم در شبکه مجازی برای ارتباط با بقیه گیمرها گفتگو و چت کردن با بقیه گیمر‌ها در هنگام بازی یک هیجانی است که پایانی ندارد.

استفاده کردن از قابلیت‌ها بر روی هر دستگاه و پلتفرم تبدیل کردن اکانت و حساب استیم به استیم والت و یا واردات استیم و امکان پرداخت کردن است.

با خرید گیفت کارت استیم خواهید توانست اکانت را به مقدار اعتبار گیفت کارت خریداری شده شارژ نمایید و خرید خود را از شرکت استیم داشته باشید و قابلیت‌های مانند آرشیو بازی‌های خیلی خوب امکان بازی کردن آنلاین با افراد دیگر و دوستان و فضای برای سیو آنلاین بازی و قابلیت به‌روزرسانی اتومات بازی و نرم‌افزارها دسترسی دارید .

بعد از خرید گیفت کارت استیم دیگر مهم نخواهد بود که در حال کار با چه نوع سیستمی هستید، آن سیستم ویندوز است یا لینوکس یا تلفن و یا تلویزیون است همیشه با شما خواهد بود همین‌طور شما از شرکت‌های که با آن‌ها قرارداد دارد استیم هم می‌توانید عناوین بازی نرم‌افزاری و کامپیوتر ایران تهیه نمایید.

استیم steam چیست؟

استیم این نرم‌افزار برای گسترش دیجیتال مدیریت کپی‌رایت و انجام بازی‌های ویدئویی است که به‌وسیله شبکه ارتباطی شرکت والو انجام خواهد شد این نرم‌افزار برای بازی‌هایی که برای رایانه و رسانه‌های مرتبط آنلاین است توسط چند میلیون کاربر مورد توجه است اطلاعات شبکه استیم با کمک بازیگران خیلی حرفه‌ای یا توسعه‌دهندگان مستقل استفاده می‌شود.

هم‌اکنون شرکت والو ویژگی‌های خیلی خوبی را برای استیم به وجود آورده است تا اطلاعاتی غیر از بازی‌های کامپیوتری هم در فرم‌های استیم اشتراک‌گذاری شود این داده‌ها شامل امکانات گسترده‌ای مثل فهرست گروه‌ها دوستان سیو کردن ابری اطلاعات چت تصویری و صوتی بازی است.

خرید گیفت کارت استیم والت

امروزه گیفت کارت استیم در همه جای دنیا به شیوه‌های گوناگونی به فروش می‌رسد یکی از این شیوه‌های فروش آن‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی است که این کارت را به شکل آنلاین به فروش خواهند رساند خریداری از این فروشگاه خیلی راحت و ساده است و به شما کمک خواهد کرد تا در وقت خود صرفه‌جویی نمایید فروشگاه اینترنتی یکی از فروشگاه‌هایی است که شما می‌توانید این را به‌وسیله این فروشگاه به شکل آنلاین خریداری کنید و از این جهت یک نمایندگی دارای اعتبار در حوزه خرید ‌گیفت ‌کارت خواهد بود که این کارت‌ها را در انواع گوناگون آن به فروش خواهد رساند و همین‌طور همه کارت‌هایی که در آن تضمین وجود دارد و تست شده است را می‌توانید با اعتبار موجود در کارت در حساب کاربری خود داشته باشید و آن را شارژ نمایید.

ویژگی گیفت کارت استیم

بعدازاینکه با گیفت کارت استیم آشنا شدیم، حالا لازم است که در رابطه با ویژگی‌های این کارت‌ها هم اطلاعاتی را ارائه دهیم. در کل باید به این نکته دقت داشته باشید که این ویژگی‌های متناسب با هر کارت و هر بازی با دیگری متفاوت است.

شما با استفاده از گیفت کارت‌های استیم به‌سادگی می‌توانید از خدمات مختلف یک بازی استفاده کنید. در هر بازی امکانات مختلفی وجود دارد که برای همه بازیکن‌ها در دسترس نیست. با خرید این گیفت کارت‌ها به‌سادگی می‌توانید از این امکانات و خدمات بهره‌مند شوید.

این نکته را به یاد داشته باشید که ویژگی‌های گیفت کارت، ارتباط نزدیکی با مزیت‌های آن دارد. به همین دلیل برای درک بهتر مطلب، در ادامه مزیت‌های این گیفت کارت‌ها را هم بیان می‌کنیم تا با این موضوع به‌طور کامل آشنا شوید.

 

مزیت‌های گیفت کارت استیم

هر بازی گیفت کارتی مخصوص برای خود دارد. این موضوع را به یاد داشته باشید که گیفت کارت‌ها به شما کمک می‌کنند که از بازی خود بیشتر لذت ببرید. حالا فرض کنید که برای خرید یک گیفت کارت مجبور شوید که هزینه بالایی را پرداخت کنید، باز هم از بازی لذت می‌برید؟ اصلاً چند نفر می‌توانند با هزینه‌های بالا، یک گیفت کارت بخرند و بازی کنند؟

با توجه به همین موضوع باید بگوییم که یکی از مهم‌ترین مزیت‌های گیفت کارت استیم، قیمت مناسب آن است. شما نیاز نیست که هزینه‌های بالایی را پرداخت کنید تا بتوانید گیفت کارت بخرید و بازی کنید. در این حالت افراد بیشتری می‌توانند، این کارت را بخرند و بازی کنند.

از دیگر مزیت‌های این کارت‌ها می‌توان به دسترسی مستقیم به بازی‌های آنلاین اشاره کرد. متأسفانه در بعضی از موارد شاهد این هستیم که بازیکن نمی‌توان به‌سادگی به بازی‌های آنلاین دسترسی داشته باشد. در این حالت هم گیفت کارت‌ها به کمک شما می‌آیند.

مزیت دیگری که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، تنوع در بازی‌ها است. شاید برای شما جالب باشد که با گیفت کارت‌ها می‌توانید چندین بازی مختلف را بازی کنید. این کار باعث می‌شود که شما سرگرمی‌های بیشتری داشته باشید.

تنوع بازی‌ها اهمیت بالایی دارد. اگر شما هم گیمر هستید و به بازی‌های آنلاین علاقه دارید، استفاده از این گیفت کارت‌ها به شما کمک می‌کند که بازی‌های بیشتری را داشته باشید. این مزیت بسیار مهم است پس، آن را جدی بگیرید.

نکاتی درباره گیفت کارت استیم

اگر شما هم از گیفت کارت استفاده می‌نماید و آن را خریداری نموده‌اید در ادامه چند نکته در رابطه با این کارت پرطرفدار بیان می‌کنیم که امکان دارد برای شما هم جالب و کاربردی باشد بنابراین اگر می‌خواهید در رابطه با این کارها بیشتر اطلاعات داشته باشید با ما همراه گردید.

اعمال کردن گیفت کارت در حساب کاربری یکی از شیوه‌های اعمال این نوع کارت استفاده کردن از نرم‌افزار استیم است که به شکل زیر انجام خواهد شد به‌وسیله نرم‌افزار استیم وارد حساب کاربری گردید بر روی نام کاربری خود که در بالای نرم‌افزار و در گوشه قرار گرفته کلیک نمایید و بعد از آن جزئیات حساب را انتخاب نمایید در این قسمت برای اعمال کردن گیفت کارت در حساب کاربری استیم گزینه add فونت تو را انتخاب نموده و بعد از آن کد مربوط به گیفت کارت را وارد کنید و بعد از آن اعتبار موجود در کیف پول استیم را مشاهده می‌نمایید.

سخن پایانی

استیم یک شبکه کامل و وسیع آنلاین بازی برای گیمرها است که از آن به‌عنوان یک پلتفرم نرم‌افزاری که اساس آن بر سرگرمی است و متشکل از گیمرها است نام برده خواهد شد که الآن چهره بازی‌های راهنمایی که با اکثر شرکت‌های بزرگ قرارداد دارد و امکانات فراوانی مانند مثل بازی دسته جمعی آنلاین و چندنفره بر روی این شبکه قرار دارد ضد تقلب بودن، امکان ثبت کردن نظرات و پیشنهاد‌ها و امتیاز‌ها به هر بازی در این پلتفرم وجود دارد.

مشاهده بیشتر ⇣